Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

ΓΕΝΝΗΤΟΥΡΙΑ

Πόρος , Οκτωβρης 2009

Καλημέρα και καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι.
Ακόμα ένας χρήστης διαδικτύου γεννήθηκε σήμερα με νονά μια φίλη από τα παλιά.
Δώρο της λέει για τις "Συννεφούλες"  και τα "Rain and Tears are the Same " που της είχα τραγουδήσει παράφωνα με την κιθάρα μου σαν είμαστε έφηβοι, και τους ψαρομεζέδες που πιάνω τώρα με τα δίχτυα μου σαν βγαίνω ο ίδιος για την ψαριά και μετά τους ανακατεύει έντεχνα η Λιζ μες το τηγάνι και σας τους σερβίρει με χαμόγελο! Με παρέσυρε σε blogs μαγευτικά κι από κει στην αποκάλυψη μέρους του κυβερνοχώρου.
Κι όλα αυτά, εγώ, ένας άνθρωπος 55 χρόνων, και με ναυτία στις ηλεκτρονικές συσκευές κάθε είδους καθώς ακόμη και το κινητό τηλέφωνο !( το χρησιμοποίησα πρώτη φορά, πριν δυο χρόνια ενώ για γράψιμο χρησιμοποιώ ακόμα μολυβάκι και χαρτί!)
Mεσα σε όλη αυτή την ιστορία, τα οινομαγειρέματα και τις συνταγές η μύηση στο διαδίκτυο γίνεται ταυτόχρονα με την μύηση στις βασικές λειτουργίες του ηλεκτρονικού υπολογιστή που μόλις αγόρασα. Κουμπιά! Χιλιάδες κουμπιά ανεξήγητα κι εγώ στη ζωή μου που λάτρευα τα φερμουάρ...
Αγαπητοί φίλοι του διαδικτύου, δείξτε κατανόηση :)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχολιανά σας